Theologisch (eet)café: Zwolse dominees spreken zich uit over de actualiteit

Op de eerste woensdag van de maand spreken Zwolse predikanten en theologen zich uit over een actueel thema dat hen na aan het hart ligt in studentencafé Het Vliegende Paard. Iedereen, van binnen of buiten de kerk, is welkom. De avond begint telkens om 17.30u met inloop en koffie/thee. Van 18.00-18.30u wordt het thema kort en prikkelend neergezet in interactie met de aanwezigen. Om 18.30u begint de maaltijd. Het gesprek wordt aan tafel voortgezet. Om 19.30u wordt de avond afgesloten met een kop koffie of thee en kan ieder zijns/haars weegs gaan.

Op woensdag 5 februari zullen Erik Potjes (Jeruzalemkerk) en ds. Hélène Evers spreken over Vluchtelingencrisis. Problematiek of nieuwe kansen? Iedereen kent Lesbos, maar ook op Samos en nog tal van andere kleinere eilandjes komen vluchtelingen aan. Hebben we hier te maken met een problematiek of zijn er nieuwe kansen?

De kosten zijn € 7,50 pp per avond, inclusief maaltijd. Graag opgave vooraf bij an.vandermeulen@planet.nl, uiterlijk op zondagavond 2 februari.