Gist Zwolle: voor 20’ers, 30’ers en 40’ers

Gist is een initiatief van de Adventskerk en Oosterkerk in Zwolle. Vanuit deze twee kerken worden nieuwe projecten en activiteiten ondernomen voor 20’ers, 30’ers en 40’ers uit Zwolle op het gebied van Christelijke zingeving en spiritualiteit.

Gist Zwolle is een platform voor zingeving en spiritualiteit. Met ruimte voor grote vragen: Wat is nog heilig? Wat overstijgt het alledaagse? En hoe leid je een betekenisvol bestaan? Met inspiratie uit eeuwenoude tradities en trends van vandaag de dag.

Je vindt bij Gist online inspiratie in blogs en artikelen en allerlei events op het gebied van zingeving, spiritualiteit, verdieping en Meet-up’s.

Kijk voor meer info op www.gistzwolle.nl of benader Mark Schipper (kerkelijk werker gemeenteopbouw) via markschippers@adventskerk.nl.