Vrijwilligersavond op 15 juli 2024

Wie is er geen vrijwilliger in deze wijkgemeente?

We zijn heel blij te kunnen melden, dat het programma rond is en we hierbij onze uitnodiging presenteren van de vrijwilligersavond op 15 juli aanstaande. Dat klinkt nog ver weg, maar het is maar zo weer juli. We starten om 19.30 uur.

Op deze dag vindt de vrijwilligersavond plaats voor alle vrijwilligers van de Adventskerk-Oosterkerkwijkgemeente. Het belooft een mooie avond te worden. Wel willen we graag weten hoeveel we klaar moeten zetten, dus het is fijn als u zich opgeeft per mail. Zie onder dit bericht.

Wat is het programma? Liefhebbers voor bowlen starten bij ‘Bowlen en zo’ aan de Boerendanserdijk 43a om 19.30 uur. Deze accommodatie hebben we helemaal afgehuurd. Daar kunt u de competitie aangaan, onder het genot van een drankje aldaar. Na afloop daarvan is het nog niet over, u wordt verwacht in de Oosterkerk, waar we onder leiding van Martien Hovestad tot een gezamenlijk akkoord komen. En dán nog een hapje en drankje om elkaar ook nog te ontmoeten.

Geen liefhebber van Bowlen? Geen nood, liefhebbers die van muziek houden, begeven zich meteen om 19.30 uur al naar de Oosterkerk met koffie en of thee onder het gehoor van Martien Hovestad die, dat kunnen we wel zeggen, een boeiend verhaal houdt over Mozart, maar niet alleen over Eine Kleine Nachtmusik. Na deze boeiende vertelling én na de komst van de bowlers, voegen zij zich ook in het koor, waarna een hapje en drankje gezamenlijk wordt genuttigd.

Wilt u laten weten …

A: of u erbij bent op 15 juli en

B: of u de avond begint met bowlen, of de avond begint als luisteraar in de Oosterkerk.

Stuur hiervoor een mailtje aan: vrijwilligerindekerk@gmail.com.