Opbrengst dienstenveiling 8 oktober 2022

Zaterdag 8 oktober was de 8e dienstenveiling, voor het eerst in samenwerking met de Oosterkerk. Het was een hele gezellige avond. Vooraf een heerlijk soepbuffet verzorgd door de Diaconie, de muzikale omlijsting van de avond werd verzorgd door Wilma & Bert Letwory en Harald.

Het was een avond waar we als commissie met veel plezier op terug kijken, want.. er gaan nog veel meer gezellige activiteiten / ontmoetingen uit voort vloeien namelijk: 683

Heel bijzonder toch? De eerste activiteiten hebben ook al plaats gevonden. Het totale bedrag is inmiddels een beetje veranderd i.v.m. verrekenen van oude kavels. Er is gemiddeld € 10,28 geboden. De totale opbrengst van de dienstenveiling is € 6.955,12 voor Zorgboerderij Molenzicht en de wijkkassen van de Adventskerk en Oosterkerk.

Iedereen die deze avond mede tot zo’n succes heeft gemaakt, bedankt!

Namens de Dienstenveilingcommissie,

Hetty Eijkelestam.