Dienstenveiling Adventskerk op 8 oktober

Al gehoord, gelezen dat er 8 oktober a.s. eindelijk weer een dienstenveiling is?

Zin in een herfst/winter met leuke activiteiten. Bedenk wat leuks voor jong of oud en bied een kavel aan, bijvoorbeeld een groepsspel of een pubquiz. Geen inspiratie? Mail ons gerust of …kijk in de vorige kavel boekjes.

Dit jaar is de dienstenveiling in samenwerking met de Oosterkerk. We starten op 8 oktober om 17.00u met een gezamenlijke maaltijd in S.I.O. georganiseerd door de diaconie. Wilt u/jij gezellig mee eten ? Geef je dan wel op voor 1 oktober 2022 via een berichtje naar diaconie@adventskerk.nl

Om 18.00 start de dienstenveiling in zaal 2. Opgave tot 25 september, op www.akdv.nl. De kavelboekjes worden zondag 2 oktober 2022 uitgedeeld in de kerk.

Tip: wel graag mee bieden op een kavel maar niet aanwezig 8 oktober? Vraag iemand anders om voor je te bieden.

Vragen? Mail ons op admin@akdv.nl.

Namens de dienstenveiling commissie,

Hetty Eijkelestam