ZIN IN MUZIEK !!…voor muzikanten uit Adventskerk en Oosterkerk

Vorig jaar hebben mensen uit Adventskerk en Oosterkerk samen een heel gevarieerd koffieconcert neergezet, zelfs de predikanten deden mee, en het was een succes. Dit jaar wordt er weer een koffieconcert voor gemeenteleden georganiseerd, ditmaal onder het motto “ZIN IN MUZIEK”. De formule is dezelfde: ieder die wil, kan zich opgeven voor een optreden van maximaal 5 minuten. Die 5 minuten vormen de enige beperking. Geef je op en doe mee!

Op zondag 3 november, na de ochtenddienst en de koffie, om ± half 12 is het zover: Optredens van muzikaal talent van ±15 tot 85… Zing of speel op jouw eigen instrument, solo of samen. Alle muziekstijlen zijn welkom, maar… niet langer dan 5 minuten per optreden. Het wordt vast weer een heel gezellig en inspirerend koffieconcert , een waardige opvolger van het succesvolle 5-minutenfestival no.1 van vorig jaar.

Aanmelden kan bij Geeske Koopman (koopman-ridderbos@hetnet.nl) of bij Nel van der Maden (muziek@oosterkerk.nl).