Zendingskalender 2024

Ook voor het komende jaar wordt er een zendingskalender uitgegeven, deze keer met illustraties, door Sister Marie Claire gemaakt voor een drietalige Bijbel in Pakistan. Thema: Wie is mijn naaste? Wie in dit land – met een grote moslim meerderheid – is nu de naaste van de Pakistaanse christenen?

De kalender is tot uiterlijk 31 oktober 2023 te bestellen door € 10,- (of een veelvoud indien u meer kalenders wenst) over te maken op bankrekeningnummer NL87RABO0373739974 t.n.v. Diaconie van de Protestantse Gem. Zwolle ZWO Commissie Oosterkerk o.v.v. kalender 2024 en uw adres en telefoonnummer. U kunt uw bestelling ook plaatsen via zwo.ok.ak@gmail.com of telefonisch: 038-4536586. De kalender wordt na betaling bij u thuis bezorgd. De opbrengst is bestemd voor het ZWO project Veilig koken Bangladesh. Bij onvoldoende belangstelling laten wij u graag weten, hoe u de kalender zelf kunt bestellen.

ZWO-commissie Adventskerk/Oosterkerk