Zelf digitaal uw kerkelijke bijdrage invoeren

In januari houden we weer de Actie Kerkbalans. Dan vraagt de kerk aan al haar leden van 21 jaar en ouder (en jongere leden die al belijdenis hebben gedaan) of zij een kerkelijke bijdrage willen doen om de kerk financieel draaiende te kunnen houden. U ontvangt hiervoor van ons een formulier waarop u uw toezegging van de kerkelijke bijdrage in 2020 aan ons kenbaar kunt maken..
Het ingevulde toezeggingsformulier halen we weer bij u op en op het kerkelijk bureau voeren we uw toezegging in. U kunt ook zelf uw toe te zeggen bijdrage digitaal aan ons doorgeven. Dit kunt u doen op de website van de PGZ (https://pknzwolle.nl/). Onder de menu-optie bijdragen, vindt u kerkbalans. Op deze pagina kunt u middels de groene knop bovenaan de bladzijde uw toezegging invoeren.

Als u uw registratienummer heeft, kunt u meteen overgaan tot het invoeren van uw toezegging. Het registratienummer staat op het toezeggingsformulier. U kunt het registratienummer ook aanvragen. Klik op ‘ik ben mijn registratienummer kwijt’. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ’opvragen’. Uw aanvraag komt binnen bij het kerkelijk bureau. U krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Vult u uw digitale toezegging nog in 2019 in, dan ontvangt u geen toezeggingsformulier in januari en bespaart u de PGZ administratieve lasten.