Wijziging Corona maatregelen

Dinsdag 2 november was er weer een persconferentie waarin nieuwe maatregelen bekend werden gemaakt, nu het aantal Coronabesmettingen helaas weer zo sterk oploopt. De voorzichtige lijn die wij in de Adventskerk al volgden, kunnen we aanhouden. In de kerk zitten we op 1,5 meter afstand van elkaar en met de zanggroepjes gaan we door. Wij vragen nog steeds uw digitale of telefonische aanmelding voor een dienst, om de vieringen zo veilig mogelijk te kunnen organiseren. Ook vragen we aan u om bij verplaatsingen een mondkapje te dragen. Dit op basis van het laatste PKN advies.

Ontmoeting na de dienst

Voor wat betreft het koffie drinken: u blijft van harte welkom in zaal 2. De tafelopstelling in zaal 2 is aangepast op de afstandsregel: er zijn vier zitplaatsen aan één tafeltje. Ook achter in de kerk en in de hal kunt u staande uw koffie opdrinken. Het is een ieders eigen verantwoordelijkheid om elkaar de ruimte te geven.