Theologisch eetcafé: Zwolse dominees spreken zich uit over de actualiteit

Op de eerste woensdag van de maand spreken Zwolse predikanten en theologen zich uit over een actueel thema dat hen na aan het hart ligt in studentencafé Het Vliegende Paard. Iedereen, van binnen of buiten de kerk, is welkom. De avond begint telkens om 17.30u met inloop. Van 18.00-18.30u wordt het thema kort en prikkelend neergezet in interactie met de aanwezigen. Om 18.30u begint de maaltijd. Het gesprek wordt aan tafel voortgezet. Om 19.30u wordt de avond afgesloten en kan ieder zijns/haars weegs gaan.

Op woensdag 8 januari 2020 brengen ds. Margo Jonker en bioloog Eddy Weeda (vanuit de Luthers Kerk) ons in gesprek rond het thema ‘Het oerboek van de mens’.

Andere thema’s die zullen volgen zijn oa de vluchtelingencrisis en de vraag of er een heel nieuw christendom denkbaar is. De kosten zijn € 7,50 pp per avond, inclusief een vegetarische maaltijd. Graag opgave vooraf bij an.vandermeulen@planet.nl, uiterlijk op zondagavond 5 januari voor 19.00 uur!