Seizoensprogramma Vorming en Toerusting 2019 – 2020

De Raad V&T van de Adventskerkgemeente heeft weer een uitgebreid en divers programma kunnen opstellen. Het seizoensoverzicht vindt u op de website ( via Homepage >> Activiteiten >> Leerhuizen of klik hier). Graag wijzen we u op enkele bijzonderheden: het hele aanbod is ontstaan in samenspraak met de Oosterkerk en met de reeds bestaande contacten met de rooms-katholieke parochie. De in het programma genoemde activiteiten vallen onder verantwoordelijkheid van de wijkkerkenraad.

De Raad V&T dankt alle bedenkers en aanbieders van ideeën hartelijk. Wij denken een mooi programma te hebben voor het komende seizoen en hopen dan ook op een grote deelname aan de diverse activiteiten van uw kant. Als u suggesties heeft voor het komende seizoen kunt u die voor februari 2020 doorgeven aan het secretariaat: raad.vent@adventskerk.nl
Voor alle activiteiten die buiten de kerkgebouwen plaatsvinden geldt verzekeringtechnisch deze regel, dat deelname aan de betreffende activiteit voor eigen risico is.

Namens de Raad V&T, Christa Westerhof (voorzitter).