Openluchtdienst op startzondag 8 september

De startzondag vindt dit jaar opnieuw plaats in de open lucht, maar op een andere locatie: Vrouwenlaan 177 in Zwolle-Zuid. Op 8 september om 10.00 uur wordt u daar ontvangen met koffie en thee en om 10.30 uur begint de dienst. Het thema is: Als nieuw! Voorgangers zijn ds. Iemke Epema en ds. Hans Tissink. Muzikale medewerking wordt verleend door Koorbizniz. De kinderkring zorgt voor een programma met en voor de kinderen en er is ook oppas voor de jongsten.

Kom zoveel mogelijk op de fiets! Er is beperkte parkeergelegenheid voor auto’s aan de overkant bij school de Sluis. Verkeersregelaars geven daar aanwijzingen. Meer parkeergelegenheid is er bij de kringloopwinkel aan de Nieuwe Deventerweg 6 (vijf minuten lopen).

En neem zelf een beker/kopje en ook een stoel mee! Er is een beperkt aantal stoelen aanwezig. Wilt u/wil jij wat lekkers maken voor bij de koffie? Dat zou fijn zijn! Opgave bij: lgdoumaa@gmail.com.

Houd de website in de gaten in geval van regen. Zaterdag 7 september om 14.00 uur staat er een bericht op de www.adventskerk-oosterkerk.nl of het doorgaat. Bij slecht weer wordt de dienst verplaatst naar de Adventskerk.

Voor wie niet naar de openluchtdienst kan of wil komen: om 10.00 uur gaat ds. Nelleke Eygenraam voor in een kort ochtendgebed in de Oosterkerk. Deze korte dienst is online te volgen (de openluchtdienst niet).