Op reis met Naäman (Gezinszondag 3 Juli 2022)

De vakantie nadert. Een leuke tijd. Mooi weer en …… lekker op reis, als het mee zit.
Naäman gaat ook op reis. Maar niet op vakantie. Naäman is ziek en hij heeft gehoord dat er in Israël een profeet rond loopt die hem misschien wel kan genezen. Dus gaat hij op reis, naar Israël. Een lange reis. Spannend ook.
Wie heeft hem verteld van die profeet? Wat moet hij met die brief van de koning? En waarom scheurt hij zijn kleren kapot?
Op die vragen krijg je een antwoord als je zondag mee gaat ‘op reis met Naäman’!!
3 Juli, om 9.30, in de Adventskerk in Zwolle Zuid.

Overstappen?

Zit uw (klein)kind in groep 8? Is hij of zij toe aan het middelbaar onderwijs? Dan is het in de kerk ook tijd om over te stappen van de kindernevendienst/gezinsdienst naar de tienergroep, de XL.
Op de gezinszondag 3 Juli is er aandacht voor deze overstap. Groep 8-ers worden kort in het zonnetje gezet en krijgen een kerkelijk ‘overlevingspakket’ mee.

Wil jouw (klein)kind ook overstappen. Bel of mail dan even met Dirk Jan ( 0642002091 of steenburger@kpnmail.nl).

Het overstappen kan ook zonder dat het kind ‘naar voren komt’ tijdens de kerkdienst.