Online viering Oosterkerk, Adventskerk en Hoofdhof 3 mei

Nu de vieringen van de eredienst niet meer in de kerk zelf kunnen plaatsvinden, hebben we de viering van 3 mei online mogelijk gemaakt.

Op 5 mei vieren we dat Nederland 75 jaar geleden is bevrijd. Op 4 mei gedenken we dat die vrijheid veel levens heeft gekost. In de kerken zullen we stilstaan bij 75 jaar vrijheid op zondag 3 mei.

Om 9.30 uur vond een gezamenlijke viering plaats van de Oosterkerk, Adventskerk en Hoofdhof, die live was uitgezonden en via de websites van de drie kerken te volgen was. Voorgangers warne ds. Nelleke Eygenraam en ds. Marijn Rohaan. Organist was Rudie Altelaar.

We vieren én gedenken. We zingen en we bidden. Met jong en oud staan we stil bij de waarde die vrijheid heeft voor ieder mens.

De viering kunt u terugkijken door op deze link te klikken. Ter ondersteuning van de viering is de liturgie beschikbaar.