Musical over Thomas a Kempis

In mei/juni 2022 zal een musical over de beroemde Zwolse monnik Thomas a Kempis in première gaan. Deze musical, geschreven door Hans Tissink, is een initiatief van het Ontmoetingshuis Moderne Devotie.

Het koor Koorbizniz van de Oosterkerk is van harte bereid om dit speciale project te begeleiden. Vind je het leuk om hieraan mee te doen? Van harte welkom! De zangrepetities gaan van start op woensdag 27 oktober 2021. Wekelijks repeteren we op woensdagavond in de Oosterkerk (Koewegje 2, 8021 AG Zwolle) van 20.00 tot 22.00 uur met uitzondering van de schoolvakanties. (Voorlopig is er nog geldig vaccinatiebewijs of testbewijs nodig.)

Voor informatie en aanmelding kun je terecht bij Marinus Coree, marinuscoree@hetnet.nl.