Michaëlsvieringen

Vanaf Pinksterzondag (23 mei) wordt weer iedere zondag een Michaëlsviering gehouden van ongeveer een half uur. Nog niet in de Grote Kerk, wel in de gastvrije Oosterkerk. Op Pinksterzondag is de aanvangstijd 17.00 uur, de zondagen daarna, ingaande 30 mei: 19:00 uur. Dan komen passages uit de Brief aan de Filippenzen aan bod. Er zijn 30 bezoekers welkom bij de vieringen. U dient zich van tevoren aan te melden via de website www.michaelscantorij.nl/vieringen. Ook worden de vieringen gestreamd en zijn ze te volgen via www.oosterkerk.nl (bereikbaar via de gele knop op de website van de Adventskerk).

Muzikale medewerking wordt verleend door een paar zangers van de Michaëlscantorij.  De algehele muzikale leiding vindt plaats door organist Toon Hagen.

De zomervespers in juli en augustus beginnen steeds om 19:00 uur en worden weer gehouden in de Grote Kerk. Tijdens deze vespers staat steeds een van de gelijkenissen centraal.