Met Jezus aan tafel

Er is iets meer nieuws over de opnames van de talkshow van zondag 6 November 2022 om 9.30 uur in de Adventskerk in Zwolle-Zuid.

De gasten voor de show zijn bekend hoewel er natuurlijk altijd een mystery guest aan kan schuiven. In ieder geval komen langs: Eric Trump, inderdaad de zoon van, Maria (van het duo Maria en Martha), Zacheus zal aanschuiven over de misstanden bij de belastingdienst, en een hooggeplaatste geestelijke. Het kookonderdeel zal vervult worden door Martha (van het duo Martha en Maria).
Na afloop zijn alle gasten beschikbaar voor een paar korte vragen en een handtekening. Natuurlijk is er ook aan u gedacht en aan de muziek. Kortom, het uur van uw leven : zondag 6-11, 9.30, Adventskerk.