LET OP: Avond over ‘Vragen rond het levenseinde’ op 28/2 gaat helaas niet door

De avond ‘Vragen rond het levenseinde’ op donderdag 28 februari 19:30 u in kerkelijk centrum De Overkant te Dalfsen gaat niet door.

Ongeveer 80 aanmeldingen zijn er binnengekomen. Dit getuigt van grote belangstelling in het onderwerp. Terecht.

Helaas zien wij ons, organisatoren, genoodzaakt deze avond te moeten afzeggen.  De predikanten die als geestelijk verzorgers in de Isala-klinieken werkzaam zijn hadden alles goed voorbereid.

Tot ieders verdriet zijn zij, ondanks ‘plan B’, vanwege ziekte en rouw niet in de gelegenheid de avond te verzorgen.  Daarom gaat deze avond niet door.

Dat vinden we heel naar, ook voor u, want juist met het oog op dit thema ‘Vragen rond het levenseinde’ hebben velen zich aangemeld.

Om het onderwerp én uw belangstelling tot zijn recht te laten komen zien wij ons genoodzaakt een andere avond te plannen.

Graag bieden we in de komende maanden aan andere datum aan waarop de avond wel kan doorgaan. U hoort ervan. Wij hopen op uw begrip.

We ontmoeten u van harte bij een volgende gelegenheid,

Met vriendelijke groet,

namens de organisatoren van de werkgemeenschap van predikanten en kerkelijk werkers,

Ds. Margo Jonker,