Kloosterbioscoop op 22 februari: The Quiet Girl

Op donderdag 22 februari wordt in het kader van de Kloosterbioscoop in samenwerking met de Adventskerk-Oosterkerkgemeente de film The Quiet Girl vertoond. Het is een ingetogen en aangrijpende Ierse film over de jonge Cáit, die thuis weinig aandacht krijgt en in een zomer bij haar oom en tante gaat logeren. De film is gebaseerd op het boek Pleegkind van de Ierse schrijfster Claire Keegan.

Deze keer is de ontvangst in de bovenzaal van de Kloosterpoort, het gebouw meteen aan de rechterkant als je vanaf de Assendorperdijk het kloosterterrein opkomt. We beginnen met koffie of thee vanaf 19.15 uur, waarna om 19.30 uur de film begint. Er is geen pauze. Na de film is er, voor wie wil, een nagesprek. De kosten zijn 7,50 euro, inclusief koffie en thee. Reserveren kan via de website van het Dominicanenklooster.