Kerstmusical door en voor kinderen: aanmelden kan nog!

We gaan weer een Kerstmusical opvoeren tijdens de kinderviering op Eerste Kerstdag (25 december) in de Oosterkerk. ‘In herberg De kleine klok in Bethlehem gebeurt alles stipt op tijd. Maar houden we er ook rekening mee dat niet altijd alles volgens plan verloopt?’ Ben je tussen de 4 en 12 jaar oud en wil je meedoen? Meld je dan aan!

Ben je nieuwsgierig naar dit verhaal? Zit je op de basisschool? Vind je het leuk om samen met andere kinderen te zingen? Of te acteren? Kom dan de adventszondagen na de dienst oefenen. Voor de oudste kinderen is er, voor wie wil, een rol met tekst. De andere kinderen zingen mee in het koor en zijn figurant.

We oefenen op 3, 10 en 17 december met de oudste kinderen die een rol hebben. Dat doen we tijdens de kinderkring. Voor de andere kinderen is er kinderkring tijdens de dienst. We oefenen met alle kinderen op dezelfde data de liedjes na afloop van de kerkdienst (ongeveer een half uur).

Naast alle adventszondagen oefenen we ook zaterdag 23 december van 13.30 tot 15.30 uur. Dat is de generale repetitie in de Oosterkerk met decor.

Wil je graag meedoen, mail ons dan even vóór zondag 3 december. En geef dan ook aan of je een rol wilt.

We maken er samen weer een mooie musical van!
Dianne, Natasja en Jorien (bijzetdehaan@hotmail.com).