Kerkdiensten voorlopig online!

In verband met de laatste Corona ontwikkelingen en de strikte lockdown tot in ieder geval 19 januari as, gaan we de komende periode vieringen houden zonder kerkgangers. Vanaf 20 december zijn de diensten afwisselend vanuit de Adventskerk en Oosterkerk te volgen.

Online meevieren kan via kerkdienstgemist. U kunt de dienst vanuit de Adventskerk bereiken via de  blauwe knop op de website www.adventskerk.nl –  en de dienst vanuit de Oosterkerk via de link: https://www.oosterkerk.nl/dienst-beluisteren/

Het was een moeilijk besluit om de diensten met kerkgangers, waar we nu net weer mee begonnen waren, te moeten stoppen. Maar we zijn als kerkenraad van mening dat het goed is om als Adventskerkgemeente onze verantwoordelijkheid te nemen en op deze manier bij te dragen aan beperking van verdere verspreiding van het virus. We voelen ons betrokken bij allen die hierdoor hard getroffen zijn.

Houd moed, heb lief!

Namens de kerkenraad Adventskerkgemeente,

Anneke van der Meulen, voorzitter.