Jongerenreis 18+ Israël

Het plan is om in komende zomer met een groep jongere mensen naar Israël te gaan, om het land te verkennen, kennis te maken met mensen met verschillende achtergronden en te ontspannen. De reis, die ongeveer 7-8 dagen zal duren, zal plaatsvinden in de eerste helft van juli 2020 en zal ongeveer 1500 euro kosten. De reis is bedoeld voor alle jonge mensen tussen de 18 en ongeveer 35 jaar (18+) van binnen en buiten de kerk, die belangstelling hebben voor Israël.

De informatiebijeenkomst vindt plaats op donderdagavond 9 januari van 20.00u.-22.00u. in de Emmauskerk aan de Dorpsweg 27 in Hattem. De reis wordt georganiseerd door ds. Wim Hortensius (PKN Hattem) en hij nodigt ook de Zwolse jongeren die belangstelling hebben uit. Meer informatie: hortensiusw@gmail.com of bij Anneke van der Meulen (an.vandermeulen@planet.nl of 06-53720539).