Gezocht: kerkelijk werker voor Adventskerk en Oosterkerk

Het cluster van de Adventskerk en de Oosterkerk zoekt een kerkelijk werker pastoraat als versterking van het huidige team van beroepskrachten. Het gaat om een functie van 30 uur in de week en de details hierover vind je in de vacaturetekst.

Speeddate
We bieden de mogelijkheid om tijdens een speeddate kennis te maken, vragen te stellen en kort te vertellen wie je bent, wat je kunt en wat je wilt. Speeddaten kun je online doen op maandag 25 en dinsdag 26 april zowel in de middag als in de avond. Stuur een korte mail en geef aan wanneer je graag met ons wilt speeddaten. Zo nodig vragen we je later een kort cv en motivatie te sturen. Je kunt ook direct een sollicitatiebrief met cv sturen. Begin mei vinden er sollicitatiegesprekken plaats.

Vragen?
Wil je meer weten? Neem dan contact op met Anneke van der Meulen, voorzitter van de kerkenraad van de Adventskerk, via tel. 06 53720539 of per mail via scriba@adventskerk.nl.

Reageren?
Je reactie om te speeddaten kun je sturen naar gvrielink_nl@yahoo.com. Je sollicitatie met motivatie en CV kun je tot en met 27 april 2022 mailen naar administratie@pknzwolle.nl t.a.v. wervingscommissie KW Cluster Adventskerk-Oosterkerk.