Gezocht: kandidaten voorzitter en scriba

De kerkenraden van Adventskerk en Oosterkerk zoeken kandidaten voor het voorzitterschap en scribaat van de in 2023 nieuw te vormen wijkgemeente Adventskerk-Oosterkerk.

Per september 2023 gaan we als twee gemeenten over in één nieuwe wijkgemeente met één kerkenraad. We hebben per 1 september een voorzitter en een scriba nodig. We zoeken kandidaten die met enthousiasme invulling willen geven aan de taak van voorzitter en scriba. Die de balans weten te vinden tussen het zakelijke en het persoonlijke. Kandidaten die verbindingen kunnen leggen en samenwerking stimuleren. Hieronder delen we de taakomschrijvingen.

Taakomschrijving voorzitter (open de PDF).

Taakomschrijving scriba (open de PDF).

We doen een dringende oproep aan de beide gemeentes om suggesties voor kandidaten aan te leveren. Neem contact op met Klarieke Hop, scriba@oosterkerk.nl of Anneke van der Meulen, scriba@adventskerk.nl.