Gezamenlijke startdienst in de open lucht

Op zondag 10 september 2023 vieren we de samenvoeging van de beide wijkgemeenten tot één nieuwe wijkgemeente. Dit doen we in een gezamenlijke startdienst. Deze mijlpaal willen we feestelijk vieren en doen dit in de open lucht in de prachtige tuin van de familie Nicolai! Het motto van de viering is ons nieuwe jaarthema “GA MEE”. Hoe gaan we samen verder als nieuwe wijkgemeente? Enkele symbolische elementen uit de gezamenlijke Pinksterviering van 28 mei (zon en glazen vlammen) krijgen een vervolg. We horen van apostel Paulus hartverwarmende adviezen voor de opbouw van de nieuwe gemeente (Romeinen 12). Wat hebben we nodig om mee te gaan? Koorbizniz o.l.v. Geeske Koopman verleent muzikale medewerking. We laten ons verrassen door verschillende creatieve momenten. Er is een parallel programma voor kinderen en jeugd en een gezamenlijke lunch. Daarna volgt het middagprogramma met diverse activiteiten. Van harte uitgenodigd allemaal, dit wilt u niet missen! Voor diegenen die om wat voor reden de Openlucht dienst niet kunnen bezoeken, is er in de Adventskerk om 10.00 uur een morgengebed. Ook in deze bijeenkomst staat het thema “GA MEE” centraal. Voorganger is ds. Nelleke Eygenraam. Waar, wat en wanneer?
  • 10 september 2023 met muzikale medewerking van Koorbizniz o.l.v. Geeske Koopman
  • 10:00 uur Inloop met koffie/thee (graag eigen mok mee)
  • 10:30 uur Aanvangstijd
  • Locatie : Tuin van familie Nicolaij, Jan van Arkelweg 7, Zwolle.
  • Vervoer: kom bij voorkeur met de fiets. Voor auto’s is er een parkeerterrein.
  • Zitplaatsen: er zijn 120 stoelen beschikbaar. Als het kan graag een eigen stoel meenemen.
In geval van regen? Houd de website in de gaten. Op zaterdag 9 september om 14:00 staat op beide websites de definitieve locatie. Bij slecht weer is de locatie de Adventskerk.