Gezamenlijke Openluchtdienst Adventskerk en Oosterkerk

Zondag 19 juni vindt er een Openluchtdienst plaats in de tuin van de familie Nicolaij. Hiermee zetten we een traditie voort, die in de Adventskerk al jarenlang plaatsvindt. Het thema van de dienst is ‘Tuin van leven’. Aan de dienst werkt Koorbizniz mee en er is een programma voor de kinderen. Hans Tissink en Iemke Epema zijn de voorgangers.

Iedereen, jong en oud: van harte welkom!

Waar: Jan van Arkelweg 7
Hoe laat: 10.00 uur koffie/thee, om 10.30 uur aanvang dienst
Meenemen: beker/kopje + zo mogelijk een stoel (als dit lastig is: er zijn ook stoelen aanwezig)

Kom zoveel mogelijk op de fiets. Er is ook parkeergelegenheid voor auto’s.

We zoeken nog een aantal bakkers/baksters voor wat lekkers bij de koffie.
Opgave via het mailadres Raaderedienst@gmail.com. Alvast dank!

In geval van regen?
Houd de website in de gaten. Zaterdag 18 juni om 14.00 uur beslissen we of het doorgaat. Bij slecht weer wordt de dienst verplaatst naar de Adventskerk.

Voor wie niet naar de openluchtdienst kan of wil komen: om 9.30 uur gaat Hans Tissink voor in een ochtendgebed in de Adventskerk. Deze dienst is ook online te volgen. Indien de openluchtdienst buiten door gaat, is er geen koffiedrinken na het ochtendgebed in SIO.