Eerste uitzending met nieuwe apparatuur leerzaam

Het was op 6 september wennen aan de samenkomst in de kerkzaal en dat gold zeker ook voor wie beamer en video bedienden. Enkele gemeenteleden lieten ons weten de live-uitzending niet gevolgd te kunnen hebben. Na controles op kerkdienstgemist.nl en op adventskerk.nl lijkt het probleem nu opgelost te zijn. Bij haperingen raden we gebruikers aan om de website “opnieuw te laden”. Dat gaat door op het ronde-pijl-icoontje te klikken, links van de adresbalk van de website (in Google Chrome).

Alternatief is de F5-toets 1 of enkele keren indrukken. Ook heeft het videoteam geconstateerd dat de techniek ons in de steek liet. Beelden konden niet worden ingezoomd in verband met een technisch defect. Er zijn acties ingezet ter verbetering dus blijft u alstublieft kijken naar de uitzendingen!