Digitaal aanmelden voor vieringen Adventskerk

Vanaf maandag 26 oktober 21.00 uur is het mogelijk om digitaal aan te melden voor vieringen in de Adventskerk. We maken hiervoor gebruik van de site www.meevieren.nl/adventskerkzwolle. Op de website van de Adventskerk is een groene knop geplaatst waarmee u naar deze website wordt geleid.

Wanneer kunt u zich aanmelden?

U kunt zich voor een viering aanmelden tot en met donderdagavond 21.00 uur daaraan voorafgaand. De inschrijvingen voor de volgende viering kunnen gedaan worden vanaf vrijdagochtend 9.30 uur.

Hoe werkt het aanmelden?

U kiest op de site www.meevieren.nl/adventskerkzwolle voor de dienst die u wilt bezoeken. Een dienst wordt pas ruim een week van te voren zichtbaar om te voorkomen dat de lijst met vieringen erg lang wordt. Bovendien wordt daarmee voorkomen dat gemeenteleden ver van te voren een dienst al reserveren.

Dienstkeuze
In het keuzemenu van de dienst staan op een datum altijd twee diensten genoemd: één voor de gemeenteleden en één voor de medewerkers die medewerking verlenen aan de dienst (denk aan bijvoorbeeld ambtsdragers). Neemt u deel aan een viering als zanger dan dient u zich als gemeentelid aan te melden.

Persoonsgegevens
Heeft u de dienst geselecteerd dan vult u uw voor- en achternaam in, uw telefoonnummer en uw e-mailadres. Daarnaast geeft u aan met hoeveel personen u naar de dienst komt. Dit kunnen maximaal 4 extra personen zijn naast uzelf. Deze extra personen mogen alleen huisgenoten zijn. Zijn het geen huisgenoten dan dienen zij zich afzonderlijk aan te melden met een ander e-mailadres. U kunt zich namelijk met een e-mailadres slechts eenmaal per viering aanmelden.

Verklaring en toestemming
Wij vragen u tevens om te verklaren dat u bij ontwikkeling van gezondheidsklachten uzelf afmeldt voor bezoek aan de viering. Bovendien vragen wij u om toestemming te verlenen tot het verwerken van uw gegevens. Beide doet u door dit aan te vinken. De verklaring is noodzakelijk vanwege de coronaregels. De toestemming betreft het gebruik van uw gegevens voor alleen de viering. Na afloop van de dienst worden uw gegevens verwijderd.

Bevestiging van uw aanmelding
Nadat u bovenstaande stappen hebt verricht, drukt u op versturen en is de aanmelding definitief. Heeft u één van de gegevens vergeten in te vullen of één van de vakjes vergeten aan te vinken dan wordt de aanmelding niet verstuurd. U ziet dan een foutmelding en krijgt de mogelijkheid om de fouten te herstellen. Is het versturen gelukt dan ontvangt u van de aanmelding een bevestiging via het e-mailadres dat u hebt opgegeven. In dit e-mailadres is ook een mogelijkheid aangegeven waarmee u zich eventueel weer afmeldt voor de dienst (om wat voor reden dan ook). Meldt u zich af dan ontvangt u ook hiervan een bevestiging per e-mail.

Hoe meld ik me aan als ik dat digitaal niet kan?

Het is nog steeds mogelijk om u telefonisch aan te melden voor een viering. U kunt dit doen op de donderdagavond tussen 19.00 en 21.00 uur voorafgaand aan de zondag van de viering via telefoonnummer 06-27231173.

Wat gebeurt er als alle plekken in de viering vol zijn?

Momenteel is het aantal plekken voor een viering vastgesteld op 30 stuks. Van deze 30 worden er 20 vrijgegeven voor digitale aanmelding. De overige 10 zijn de voor de telefonische aanmeldingen die op de donderdagavond tussen 19.00 en 21.00 uur binnenkomen. Is de lijst vol dan plaatst het systeem u automatisch op de reservelijst voor deze viering. Meldt iemand zich af dan krijgt de eerstvolgende op de reservelijst alsnog een bevestiging van aanmelding voor de dienst. Mochten niet alle plekken voor de telefonische reserveringen gebruikt worden dan worden de overgebleven plekken alsnog toegekend aan de mensen die op de reservelijst staan.

Kan ik kinderen ook aanmelden?

Voorlopig is er geen kindernevendienst. Kinderen zijn welkom in de kerk samen met de ouders. Zij kunnen aangemeld worden samen met de ouders.

In de toekomst deze instructie teruglezen?

Deze instructie vindt u terug op onze website onder ‘Vieringen’ (submenu ‘Eredienst’ en ‘Digitaal aanmelden‘).