Dienstenveiling op zaterdag 14 oktober 2023

Op zaterdag 14 oktober 2023 wordt er voor de 9de keer weer de dienstenveiling gehouden om 18.00 uur in SIO aan het Talmaplein 2 in Zwolle. Ook dit jaar organiseert de Adventskerk deze activiteit samen met de Oosterkerk. We hopen natuurlijk dat velen van u weer met leuke ideeën komen voor kavels, zodat er het hele jaar weer volop activiteiten zijn, wat ook nog eens voor verbinding zorgt onderling. Kortom: een activiteit die u niet mag missen. U kunt uw kavel opgeven tot 1 oktober!
De opbrengst is voor Stichting Present en een deel voor de wijkkas. Alle informatie over kavels bekijken, aanmelden en andere vindt u op de website https://akdv.nl/akdv2023/ Heeft u vragen dan kunt u mailen naar ak.dienstenveiling@gmail.com. Voor afgaand aan de veiling is er om 17.00 uur een soepbuffet in zaal 2 georganiseerd door de diaconie. Wilt u hieraan deelnemen dan graag aanmelden door een mail te sturen naar diaconie@adventskerk.nl voor 7 oktober a.s. Doet u (weer) mee?