Dienstenveiling een succes!

Afgelopen zaterdag 14 oktober was alweer de 9e Dienstenveiling van de Adventskerk en de Oosterkerk.

De diaconie had voorafgaand aan de veiling een heerlijk soepbuffet georganiseerd, met een muzikale bijdrage van Wilma & Bert Letwory en Bertrand Hoek.

En… wat was het een succes. Er was een grote opkomst: ruim 150 mensen kwamen de avond bezoeken en kavels kopen. Er is nog nooit zoveel koffie gezet op deze avond door Susan Lubbers.

Zoals u heeft kunnen lezen in het kavelboekje zijn er zo’n 75 zeer uiteenlopende kavels aangeboden. Hier zijn 852 verbindingen uit voortgekomen. Prachtig toch!

De tussenstand van de avond is een totale opbrengst van maar liefst €7,976.00. Een geweldig bedrag waarvan de opbrengst deels voor Present en de Wijk kas is. Daarnaast was het vooral ook een gezellige avond en wij bedanken iedereen hartelijk die hieraan mee heeft gewerkt.

Namens de Dienstenveiling commissie,

Chris Stegeman, Gert Jan van Driel, Hartmut Hanke, Carline Meijster,

Dicky Strijbos, Gerda Zigterman en Hetty Eijkelestam.