Die online opvoeding, hoe dan?

INSPIRATIEAVOND VOOR OUDERS, GEORGANISEERD DOOR GIST ZWOLLE Kinderen leren verstandig om te gaan met media is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van de (geloofs)opvoeding. Maar hoe pak je dat als ouder het beste aan? De digitale wereld van de (sociale) media kan best lastig zijn bij het opvoeden. Steeds maar weer dat mobieltje of tablet waar ze op kijken! Maar waar bestaat die digitale wereld eigenlijk uit? Wat zijn de positieve kanten en waar liggen de uitdagingen? Op 16 mei gaan we hierover met elkaar in gesprek. De spreekster is Fetske Verhagen. Zij is leerkracht, media coach en moeder van 4 kinderen. Ze vertelt ons meer over deze uitdagingen en positieve kanten die zij ziet en tegenkomt. Ze praat ons bij over wat er online speelt. Ook voor ouders wiens kinderen nog geen mobieltje hebben, is deze avond een aanrader! Toegang is gratis; vrijwillige bijdrage wordt gewaardeerd. Datum: 16 mei 2023, van 20.00 tot 22.00 uur. Locatie: Koewegje 2 in Zwolle (Oosterkerk) Aanmelden? Klik hier Deze avond wordt georganiseerd door Gist Zwolle, een initiatief van de Adventskerk / Oosterkerk.