De Molukse Kerk in Nederland – achtergrond en betekenis

Ontmoeting met verhalen en gesprekken in 2 bijeenkomsten.
Molukse Kerken zijn herinneringen aan de Nederlandse koloniale geschiedenis. Bert Letwory, ouderling in de Adventskerk – zelf met een Molukse achtergrond – zal ons meenemen op de zoektocht naar de achtergrond en de betekenis van deze kerken. Er zal gelegenheid zijn voor gesprekken.

Op woensdag 8 maart zal de bijeenkomst worden gehouden in de Oosterkerk aan de Bagijnesingel 17 A. Op woensdag 15 maart zal de bijeenkomst zijn in Multifunctioneel Centrum SIO
aan de Thorbeckelaan 2. Beide bijeenkomsten beginnen om 20:15 uur (na de Vespers) en duren tot 21:45 uur. Het maximum aantal deelnemers is 15 personen.

Wilt u meedoen met deze zoektocht? Geeft u zich dan snel op via raad.vent@adventskerk.nl.

Voor meer info kunt u terecht bij dominggoes1@gmail.com of telefoonnummer 06-28139060.