Geen kerkdiensten tijdens Corona crisis

Gezien de maatregelen vanuit de overheid (donderdag 12 maart) is het advies van de PKN om alle bijeenkomsten met meer dan 100 mensen af te gelasten. Ook als het om kerkdiensten gaat. Het Moderamen heeft besloten om de richtlijnen op te volgen. De kerkdiensten worden tot en met 31 maart afgelast. Afhankelijk van de ontwikkelingen worden de komende periode verdere besluiten genomen.

Op zondag 15 maart wordt op NPO2 om 9.30 uur een korte meditatie door ds. Rene de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse kerk uitgezonden. Dit ter vervanging van de kerkdiensten die zondag niet doorgaan. Deze uitzending wordt verzorgd door de EO. Collectes kunnen overgemaakt worden via de kerkgeld app (smartphone) of kunnen overgemaakt worden op rekeningnummer van de Diaconie NL30 RABO 0113902638 ovv het collectedoel.

U wordt op de hoogte gehouden van de gang van zaken via deze website. Voor vragen kunt u terecht bij Peter Izeboud via scriba@adventskerk.nl of Anneke van der Meulen: an.vandermeulen@planet.nl