Cheque dienstenveiling voor Zorgboerderij Molenzicht

Een aantal jaren kennen we bij de Adventskerk de dienstenveiling. Een veiling van diensten van gemeenteleden die gekocht worden door gemeenteleden. Het aanbod is heel breed van eten tot hoe kun je vogelgeluiden herkennen. Van een spelletjesavond tot samen wandelen met koffie toe. De dienstenveiling zorgt voor verbinding en een opbrengst voor de kerk. Van deze opbrengst gaat een gedeelte naar een goed Zwols doel.

Dit jaar is het goede doel Zorgboerderij Molenzicht. Zondag 11 december 2022 is bij de koffie na de dienst, symbolisch de cheque uitgereikt aan Nelleke van der Meulen van Molenzicht. Ze was blij verrast met de opbrengst van 1.500 euro. Daarna vertelde zij wat Molenzicht allemaal doet aan activiteiten; bijvoorbeeld fietsen repareren, mooie houten artikelen maken die in hun winkel worden verkocht, dieren verzorgen, etc. Kortom van alles om een nuttige dagbesteding te hebben. Ze had ook wat produkten meegenomen om te laten zien. Albert Meiberg van de Adventskerk vertelde ook van alles over zijn werkzaamheden bij Molenzicht. En mocht je in de buurt zijn, dan mochten we een ruststoel uit komen proberen. Kortom, kom vooral eens langs bij de winkel van Molenzicht aan de weg van Zwolle naar Windesheim.