Chauffeurs gezocht

Er heeft zich een aantal oudere gemeenteleden aangemeld, om gebruik te willen maken van vervoer naar de kerkdienst, nu dat weer mogelijk is voor meer mensen. Momenteel is er slechts voor 3 gemeenteleden gelegenheid om 2 x per maand een kerkdienst te bezoeken. Om aan alle aanvragen te voldoen is er dringend nog een aantal chauffeurs nodig. Bij voldoende chauffeurs haalt u één keer in de maand hetzelfde gemeentelid op. Hierdoor zijn er twee chauffeurs in de maand nodig voor degene die opgehaald wordt. Daar wordt een rooster voor gemaakt zodat u weet wanneer u aan de beurt bent.

Denk er eens over na, als u toch naar de kerk gaat. Het is dan misschien een kleine moeite om iemand even op te halen en mee te nemen?

U kunt zich opgeven bij Derk Schipper: 038 4 66 03 77 of 06 1839 3001 of per mail: autodienst-adventskerk@outlook.com.