Campagne: Welkom in de kerk

In de kerk maken we ons op voor een nieuw seizoen. Fijn dat we elkaar, zonder beperkingen, kunnen ontmoeten in de kerk. Onze kerkdeuren staan voor iedereen dus wagenwijd open en dat laten we alle Zwollenaren graag weten!

De Protestantse Gemeente Zwolle start morgen daarom de campagne ‘Welkom in de kerk’. U gaat de advertenties in weekblad De Swollenaer, Zwolse online kanalen en posters langs de weg vast en zeker spotten. Hierin vertellen we wanneer de Adventskerk, Jeruzalemkerk, Oosterkerk, Open Kring, Sionskerk en Stinskerk open zijn voor de zondagse diensten. Maar óók dat in onze kerken meer gebeurt dan zondags samen vieren. Zo maken we in De Swollenaer de komende weken een rondje langs onze zes wijkkerken om te kijken wat voor moois er allemaal wordt georganiseerd.

Hopelijk inspireren we Zwollenaren – lid of geen lid, of mensen die al een tijdje niet in de kerk zijn geweest – om de kerk (opnieuw) te ontdekken.
Komende week trappen predikanten Iemke Epema (Oosterkerk) en Gert-Jan Codée (Jeruzalemkerk) de campagne af met een interview in de Zwolse huis-aan-huiskrant. Leestip dus!

De verhalen volgen? Dat kan in de Swollenaer of volg de Protestantse Gemeente Zwolle op Facebook, Twitter of Instagram. En neem eens een kijkje op de speciale website pknzwolle.nl/welkom.