‘Café Bagijn’: iedere 3e zondag van de maand

Op zondag 21 april starten we in de Oosterkerk met een nieuw initiatief: ‘Café Bagijn’. Op iedere 3e zondag van de maand is er na de dienst en het koffie drinken een ontmoetingsmoment voor de 30- tot 55-jarigen. Een leuke ontspannen plek om leeftijdsgenoten uit de gemeente beter te leren kennen. We doen dit met een American Lunch waarbij iedereen iets te eten mee neemt voor zichzelf en om met anderen te delen. De start is rond 11.45 uur (na het koffie drinken) en zal duren tot ongeveer 13.15 uur. Ook welkom als je niet bij de dienst kunt zijn!

De eerste bijeenkomst is gepland op 21 april. Ook de viering in de Oosterkerk zal gericht zijn op levensvragen voor deze groep. Deze zondag staat het thema centraal ‘CV der Mislukkingen’. Want succes komt niet zonder af en toe goed onderuit te gaan. Maar waarom horen we daar zo weinig van? En is onze cultuur niet te veel gericht op ‘geslaagde mensen’?

Kom je ook?

Van harte welkom