Autodienst Adventskerk

Autodienst

De autodienst is opgezet voor oudere gemeenteleden die niet meer voldoende mobiel zijn om naar de kerk te kunnen komen.

Hoe werkt de autodienst?

Er zijn een aantal gemeenteleden die zich hebben opgegeven als chauffeur. Als een ouder gemeentelid vraagt om gebruik te maken van de autodienst gaat het als volgt:

Uit de beschikbare chauffeurs worden er een aantal gekoppeld aan het gemeentelid.

Vervolgens wordt er een rooster per kwartaal gemaakt.  Het is afhankelijk van het aantal chauffeurs of het gemeentelid elke week of om de twee weken opgehaald kan worden.

De chauffeur en het gemeentelid krijgen elk kwartaal het rooster, mocht het gemeentelid van een ingeroosterde zondag geen gebruik kunnen maken dat  moet zij/hij dat zelf afmelden bij de betrokken chauffeur. Chauffeurs zijn circa één keer per maand aan de beurt om te rijden.

Wat als alle chauffeurs al zijn ingezet?

U komt op een wachtlijst en er wordt getracht nieuwe chauffeurs via de zondagsgroet of kerknieuws te werven. Het is fijn om nu al wat reserve chauffeurs te hebben!

Voor opgave en/of informatie:  Derk Schipper tel. 06 1839 3001 of per mail autodienst-adventskerk@outlook.com