2 vacatures kerkelijk werker Adventskerk en Oosterkerk

Als cluster Adventskerk-Oosterkerk zijn wij, in aanvulling op het huidige team beroepskrachten, op zoek naar twee enthousiaste kerkelijk werkers (m/v) voor 1,5 fte (voor gemiddeld 27 uur per week) die zich met hart en ziel willen inzetten voor pastoraat en/of willen pionieren in gemeente-opbouw voor met name gemeenteleden in de leeftijdscategorie vanaf 20–50 jr.

Meer informatie over de vacatures vind je hier.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Anneke van der Meulen, voorzitter van de kerkenraad van de Adventskerk, tel. 06 53720539 of per mail via scriba@adventskerk.nl. De uiterste datum van inleveren van sollicitatie met motivatie en CV is 27 februari 2022 (naar administratie@pknzwolle.nl t.a.v. wervingscommissie KW Cluster Adventskerk-Oosterkerk).