Startzondag 2023

Datum: 10 september 2023

Tijden: van 10:00:00 tot 14:00:00

Locatie: Jan van Arkelweg 7 in Zwolle

Tijdens een gezamenlijke dienst op zondag 10 september in de open lucht vieren Adventskerk en Oosterkerk de start van de fusie van de beide wijkgemeenten. Een mooie mijlpaal. Het motto is ons nieuwe jaarthema ‘Ga mee!’. Er is een parallel programma voor kinderen en jeugd en een gezamenlijke lunch. Daarna volgt het middagprogramma met diverse activiteiten. Met muzikale medewerking van Koorbizniz o.l.v. Geeske Koopman. Om 10.00 uur is de inloop met koffie/thee (graag eigen mok mee). Om 10.30 uur begint de viering. Locatie : Tuin van familie Nicolaij, Jan van Arkelweg 7, Zwolle-Zuid. Vervoer: kom bij voorkeur met de fiets. Voor auto’s is er een parkeerterrein. Zitplaatsen: er zijn 120 stoelen beschikbaar.