Evenement voor gezinnen: expeditie!

Datum: 01 oktober 2023

Tijden: van 10:00:00 tot 11:30:00

Evenement voor gezinnen (jonge kinderen, tieners en hun ouders) in de Adventskerk. In plaats van een ‘gewone’ gezinszondag komt op deze zondagmorgen vanuit de PKN een expeditie met veel interactieve onderdelen en uitgebreide koffie, frisdrank en lekkers. Het is georganiseerd samen met Xpeditie 3.6.0. Van 10.00 uur tot ongeveer 11.30/11.45 uur. Kom allemaal als je jong bent en je betrokken voelt. Er is deze zondag geen kindernevendienst of oppas in de Oosterkerk, omdat alle jonge gezinnen welkom zijn in de Adventskerk.

Xpeditie 3.6.0. is een Platform voor geloof en opvoeding, gericht op het kind, en de verbinding met anderen. Iedereen is welkom om mee te gaan op Xpeditiereis. Aanmelding is niet nodig.

Organisatie: Dirk Jan Steenbergen en Mark Schippers (Adventskerk-Oosterkerkgemeente) i.s.m. Xpeditie 3.6.0.