Bijbelse spiritualiteit – Bibliodrama

Voor hen die samen willen zoeken naar verdieping van geloof en leven organiseert de Raad Vorming en Toerusting van de Adventskerk en de Oosterkerk opnieuw bibliodrama; dit keer in een cyclus van drie avonden. In bibliodrama gaat het om drie verhalen: het Bijbelverhaal, het verhaal van je eigen geloof en twijfel, en het verhaal van de ander, waar je dichterbij wordt gebracht. Hoe gaat het in zijn werk? We lezen een Bijbelverhaal, praten over wat ons raakt of steekt, we doen een ‘belevingsspel’ (geen toneel) en bespreken wat we hieraan hebben beleefd.

De data zijn 30 januari 2023, 6 februari 2023 en 13 maart 2023 van 19.30 -22.00 uur in de Oosterkerk.

De begeleiding is in handen van Dirk-Jan Lagerweij en Hans Schoorlemmer. Kosten: 25 euro voor de drie avonden, inclusief koffie/thee. Aanmelding per e-mail bij vanloomaartje@gmail.com