Adventskerk-Oosterkerkgemeente

De gemeente heeft twee locaties: de Adventskerk in Zwolle-Zuid (Talmaplein 2), en de Oosterkerk aan de rand van het stadscentrum aan de Bagijnesingel (ingang zalencentrum Koewegje 2). De gemeente is in september 2023 ontstaan als optelsom van twee voormalige wijkgemeenten die al sinds 2018 steeds intensiever zijn gaan samenwerken. Ze vormen nu één bestuurlijk geheel binnen het grotere geheel van de Protestantse Gemeente Zwolle.

De beroepskrachten zijn de predikanten ds. Iemke Epema, ds. Nelleke Eygenraam, ds. Hans Tissink en de kerkelijk werkers Jenny Mooij, Mark Schippers en Dirk Jan Steenbergen. Zij werken als team voor de Adventskerk-Oosterkerkgemeente. Meer informatie vind je op deze webpagina.