Mannenpraat

In oktober 2018 starten we met het derde seizoen van MannenPraat. De naam zegt het al, MannenPraat is een gespreksgroep voor mannen, niet omdat we niets met vrouwen hebben, maar gewoon omdat het toch anders praat als mannen onder elkaar. We komen in principe om de week bij elkaar bij één van de deelnemers thuis met ±8 deelnemers per groep.
We volgen geen strakke thema’s of gespreksonderwerpen maar praten met elkaar over de kerk, God en geloven. Belangrijk daarbij is hoe jij en de ander dat zelf ervaart en beleeft. Geen leerhuis, maar persoonlijke gesprekken waarbij we ontdekken en leren van andermans ervaringen. Die gesprekken, hebben we zelf in een andere mannengespreksgroep ervaren, zijn erg belangrijk geweest voor ons persoonlijke geloofsleven.
Lijkt het jou leuk om met elkaar in gesprek te gaan over het geloof, hoe jij dat ervaart en wat anderen daarin beleven, dan horen we graag van je !!

Contactpersonen:

Chris Stegeman