Filmvertoning ‘To the moon’

Datum: 14 december 2023

Tijden: van 19:30:00 tot 22:00:00

Locatie: Dominicanenkerk

Op donderdag 14 december wordt de film To the moon vertoond, een filmische ode aan de maan. Naar een goede film kijken met de mogelijkheid er samen over na te praten is een activiteit die we als Adventskerk-Oosterkerk samen met de Dominicanenkerk en de Thomas a Kempis-parochie organiseren. In het Dominicanenklooster is de ontvangst met koffie of thee vanaf 19.15 uur, waarna om 19.30 uur de film begint. Er is geen pauze. Na de film is er, voor wie wil, een nagesprek.

De film To the moon bevat prachtige muziek, verhalen en flarden poëzie. Zo bezingt deze film de serene schoonheid van de maan. In allerlei tijden en culturen dromen mensen van de maan als ze verlangen naar een ander leven. Deze film laat niet alleen de maan zien, maar misschien vooral wel al die verlangens waarvoor de maan symbool is komen te staan. De kosten zijn 7,50 Euro, inclusief koffie en thee.

Reserveren kan via de website van het klooster.