Elkaar ontmoeten en samen lunchen op Schrikkeldag!

Datum: 29 februari 2024

Tijden: van 11:30:00 tot 14:00:00

Donderdag 29 februari is het schrikkeldag, een extra dag in de vier jaar. Een extra dag om elkaar te ontmoeten, een extra dag om om te zien naar elkaar, een extra dag om je eenzaam te voelen, een extra dag… En daarom wordt er op deze dag een gezellige lunch in de Bagijnehof (Oosterkerk) en in SIO (Adventskerk) georganiseerd van 11.30-14.00 uur.

Om te weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen zou het fijn zijn dat u/jij zich van tevoren opgeeft. Dat kan via Bert Letwory, dominggoes1@gmail.com of Klarieke Hop klarieke.hop@oosterkerk.nl, graag ook even vermelden op welke locatie u komt. Telefonische opgave kan ook: 038 4531674. In de beide kerken komt ook een opgaveformulier te liggen. Heeft u vervoer nodig laat het ons dan weten.

Bent u/jij overdag verhinderd dan bent u ’s avonds van harte welkom in de Bagijnehof van 19.30-21.30 uur. Onder het genot van een kop koffie, thee en iets lekkers erbij gezellig samenzijn, voor een gesprek, een spelletje. Opgave hiervoor is niet nodig.